środa, 25 lutego 2015

Podejrzana sprawa...

Cześć. Przepraszam, że dawno nie pisałam, ale godzinami potrafię przesiadywać na TFM. Pech trafił, są jakieś problemy, jak to zawsze. Więc, ocknęłam się, i... piszę posta XD Więc tak, temat jest interesujący, aż podejrzany. Nie przeglądam Artów, ponieważ połowa, to prośba o unikaty, ,,Nakarm -----'', itp. kompletnie mnie to nie intesuje.

Teraz, nie wiedzieć czemu, jakoś się skusiłam. Zaledwie otworzyłam zakładkę ,,przyjaciele'', a... Niezwykle zainteresował przeraził  mnie pewien ArtBook...

Więc tak... Przyjrzyjmy się temu ArtBook'owi. Tak, wiem, na screenie ma zamknięte oczy, bo akurat przymknął. Więc, wiemy już, nie jest to zdjęcie. Jest to postać...  Nie było by w tym Arcie nic dziwnego, gdyby nie... Gdyby nie ta animka. :o Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że osoba została SKACKOWANA. Ale nie, komentarz tej osoby niszczy tą teorię.

 Jasne, że śmierdzi. Oczywiście w statusie nasz szanowny pan ma napisane, że nie gra. Taaa.. Ale, chwila... ,,Klaudia tu była, he''? Klaudia? Przyjaciółka? Wróg? Znajoma? Rodzina? Nic nie wiadomo, ta sprawa pozostaje w cieniu.
Ale, podejrzewałam JEGO, kiedyś tam, ponieważ w statusie miał, że może robić ciuchy na zamówienie.

                                                      Prawda czy fałsz?

Nie wiem. Właściwie, to nie mam zamiaru rozwiązać tej sprawy, mam tylko na myśli powiedzieć Wam to.


To tyle z tego posta, chciałam jeszcze polecić ArtBook jednej z redaktorek, G a b i VIP, ponieważ bardzo mi się podoba. Jego nazwa to Mem #1. Zachęcam do lajkowania i pisania miłych komentarzy!


Dziękuję za przeczytanie tego posta, jestem wdzięczna.



Wasza
Guma. Nie będzie zdj, potem zrobię. xD

1 komentarz:

  1. Niech przywroca stare animki i unikaty :c Proszenie o nie nic nie da! :c

    OdpowiedzUsuń