sobota, 14 lutego 2015

Kilka początkowych stylizacji

Hej!
Na pewno wielu z Was ma problem z wybraniem i dobraniem ubrań przy tworzeniu postaci. Dzisiaj pokażę Wam moje pomysły na początkowe stroje ;))

Pierwszą stylizację nazwałam "Szkoła". Przedstawię ją w kilku wersjach kolorystycznych:                                                                                                                                             
a)Brzoskwinia
b)Mięta
c)Lawenda
Bluzkę z jeleniem zamalowałam na czarny kolor,dzięki temu nadruk jest niewidoczny. Zostawiłam kołnierzyk,który przemalowałam na ten sam odcień co spódnicę i buty. Sznurówki dobrze wyglądają w czarnym kolorze,bo pasują do bluzki. Najbardziej podoba mi się brzoskwiniowa wersja :) Lubię ten kolor.

Palety kolorów
Wersja a) Brzoskwinia:
Wersja b) Mięta:
Wersja c) Lawenda:
Mam nadzieję,że się doczytacie=)

Druga stylizacja nosi nazwę "Neonowe szaleństwo". Oczywiście wstawiam w kilku kolorach:

a)Fioletowo-różowa
b) Zielono-czerwona
c) Granatowo-żółta
d) Niebiesko-czerwona
Na początek wydaje mi się,że jest OK :-) Fioletowo-różowa i niebiesko-czerwona kolorystyka najbardziej przypadła mi do gustu :D
Kolory:
Na koniec mała informacja:
W poniedziałek wyjeżdżam do babci na ferie,pewnie nie będę w stanie pisać postów zbyt często :/ Zrobię co w mojej mocy,żeby dodać chociaż dwie,trzy notki.
Pozdrawiam,życzę mile spędzonych walentynek i ferii♥

 


2 komentarze: