sobota, 14 lutego 2015

[NOWA SERIA ] Stylizacja dnia : Black Candy ♥

Heej, tu Milaaa ;3

Dzisiaj przychodzę do Was z nową serią pt. "Stylizacja Dnia". Będzie się ona pojawiała co 2-3 dni ( zależy, czy znajdę jakiś fajny komplet). Chodzi o to, że w każdym poście z serii będę przedstawiała wam stylizację dnia, która w danym dniu najbardziej mi się podoba. Wszystkie rzeczy będą dokładnie omówione ( nawet będą ich nazwy :> ). Pojawią się również inne wersje kolorystyczne ^^ No więc zaczynajmy!



Dzisiejszą " Stylizacją Dnia" jest strój, który nazwałam Black Candy ♥ ( Czarny Cukierek/ Czarna Słodycz). Oto on:





 Zakochałam się ^^

A teraz skład rzeczy po koleji, jadąc od góry:

Włosy



Nazwa: Beachy Waves
Kocham je! Są idealne! Ja, zawsze używam czarnych włosów, więc nie mogłam wybrać innego kolorku :) Podobają mi się, a cena ( jak na takie śliczne włoski ) jest niezła - 500sc :)

Top



Nazwa : Just confident!
Bardzo ładny top :) W oryginale jest w odwrotnej kolorystyce ( napis czarny, koszulka biała), jednak w tej bardzo mi się podoba. Cena dobra - 475 sc.


Spódnica



Nazwa : Mettalic Era 
 (kompletnie nie rozumiem dlaczaego taka jest xd)
Spódnica jest prześliczna! W oryginale jest szara, lecz biała wydaje się bardziej dziewczęca. Cena jest nawet wyższa od włosów. No ale chyba warto :) 575sc


Buty



Nazwa : Cyber Steps
Z tego co wiem, takie same buty mają VIP, tylko z jakimś znaczkiem, który moim zdaniem "obrzydza" całe te buty. Bez znaczka bardziej mi się podobają. Cena - do zniesienia xd 550sc


Dodatki



Nazwa : Adorable Dots
(których nie ma xd)
Kokarda dodaje uroku całej stylizacji, a przy tym jest bardzo tania - 275 sc :) Oryginalna wersja ma kropki, jednak ja postawiłam na jednolity odcień - biel.



Nazwa : Thick Lashes
To chyba podstawa w szafie każdej Moviestar. Nie masz jeszcze "sztucznych rzęs" ? Kupuj je jak najprędzej ! Ja na początku uważałam je za zbędne, ale raz je ubrałam i tak się do nich przyzwyczaiłam, że teraz uważam, że bez nich moje oczy wyglądają bardzo dziwnie. Nie są zbyt tanie (niestety )  - 500sc.


Całokształt

No, może look nie jest MEGA tani, ale SUPER drogi też nie jest. Kosztuje 2875 sc. Cena (uważam) w normie. Cały komplet siedzi w mojej Liście Życzeń ..I chyba sobie jeszcze tak posiedzi xd



Inne wersje kolorystyczne

1.





No, to jest wersja dla bardziej kolorowych osób :) Mnie się podoba jednak wolę główny wygląd :)


2.




Podoba mi się, nawet bardzo O.o Oj będzie walczyła o 1 miejsce z wersją główną :)


3.


Ojej, ojej! Nie wiedziałam, że NIE JEST AŻ TAK ŹLE jak myślałam :) Całkiem, całkiem. Jednak nie podobam się sobie w blondzie ;c



PRZEPRASZAM ZA SŁABĄ JAKOŚĆ ZDJĘĆ!



No i to koniec tego długiego, pełnego screenów posta. Mam nadzieję, że się podobał. Do (prawdopodobnie) poniedziałku, gdyż weekend mam zawalony sprawami ;c Papa kochani <3


~ Milaaa ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz