czwartek, 5 lutego 2015

Safer Internet Day 2015-ocena nowego motywu

Cześć!

Nowy motyw już dodany,pora na ocenę :D Każda kategoria może zdobyć max 10 pkt ;)

Tak prezentuje się logo nowego konkursu:

Na obrazku ten facet wygląda jakby miał czapkę z liśćmi xD

Jest ok,logo mi się podoba.

Czas na ubrania...
 U dziewczyn wygląda to tak:

(Te ostatnie cztery rzeczy są stare :P)


Ubrania są ładne! Szczególnie podoba mi się ta sukienka za 950SC *-* Na pewno znajdzie się w mojej szafie!:) Kolejną świetną rzeczą jest różowa bluzka z napisem "Confident". Żakiet też jest ładny,chociaż trochę drogi...1500 SC za jedną rzecz to jednak sporo. Kolejną rzeczą (nie wiem czy włosy mogę nazwać rzeczą xD),która bardzo mi się podoba są włosy z dwoma koczkami-po prostu urocze! Jedynie spodni jest niewiele...

Ubrań nie jest dużo,ale większość jest ładna,dlatego myślę,że 8 pkt/10pkt to będzie dobra ocena.


Animacje:


 Najbardziej podoba mi się animacja,gdzie nasza Movie Star jest widoczna w telefonie. Niektóre przydadzą się tylko do statusu lub filmu związanego z bezpiecznym internetem. Daję 6 pkt/10 pkt.


Tła: Tło:

Sala informatyczna,fajna. Trudno przyznać mi ocenę,bo tło jest tylko jedno.


No i ostatnia kategoria-rzeczy:

Laptop i monitor są ok,natomiast reszta rzeczy...no nie wiem czy ktoś chciałby je wstawić do pokoju.
Daję 5 pkt/10 pkt.

Ah,zapomniałam dodać,że...powróciły bluzki za 1SC!

Dzisiaj:
Kiedyś (dwa lata temu):
 

Zanim podam wynik końcowy wstawiam przykładowego looka:
Możecie go odkupić u mnie pod nazwą "Pastelowo :)".

Czas na wynik...





Konkurs zdobył...




19/30 pkt!
 Nie jest najgorzej...ubrania w większości były świetne,animacje nie najgorsze a rzeczy...da się przeżyć. 

To tylko moje zdanie...
Nie jestem dobra w ocenianiu,wiem xD

To mój pierwszy post z tej serii,dlatego proszę o wyrozumiałość ;)  

Mam nadzieję,że post chociaż trochę Ci się podobał :) 

Pozdrawiam,

 
 











4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za rzeczy tez bym dla 5/10 (modzi sie nie postarali ;) )... A ta bluzka po 1 $c to teraz jest po 450 $c chyba ;/ Naserio! Nie wierzacym prossze sprawdzic!

    OdpowiedzUsuń