czwartek, 19 lutego 2015

Zniknęło logo/planetka?

Witajcie kochani!
Najpierw się wytłumaczę z tak długiego niepisania postów. Mianowicie jestem chora, nie chcę mi się nic pisać, nie mam weny kompletnie i nie chcę robić postów bez sensu, a jak już mam, to dziewczyny mnie wyprzedzą. :D Mam też dzisiaj urodziny, więc jutro i pojutrze nie pojawią się posty, ze względu na przygotowania. Przechodzę do posta i bardzo was przepraszam za nieobecność. ♥

Jak już zauważyła połowa MSP, zniknęło logo MSP, czy tam planetka. Była ona w lewym górnym rogu nad statusem. Dzięki niej mogliśmy wyłączać chat i np. robić spokojnie filmy. Od dzisiaj jej nie ma.

*klik aby powiększyć*
Są podzielone zdania na ten temat. Jedni uważają, że MSP zostanie usunięte (co jest mało prawdopodobne, bo MSP dobrze się utrzymuję, to widać). Drudzy uważają, że na MSP jest coś zmieniane, co może być prawdą. A inni uważają po prostu, że tej planetki już nie będzie. Moim zdaniem na MSP trwają jakieś aktualizacje, albo moderatorom nie spodobało się wyłączanie czatu przez tą planetkę. Ale kto wie. Dużo osób napisało w tej sprawie do nich, miejmy nadzieję, że za niedługo dostaniemy odpowiedź na forum. Jednak musicie przyznać, że jest tak trochę pusto bez tego loga.

To tyle,
Do zobaczenia! ♥

1 komentarz: