czwartek, 12 lutego 2015

Depresyjny post ze stylizacją

Cześć kochani! Przetrząsnęłam całe forum i nie znalazłam niczego interesującego. Pisze tego posta w depresji dlatego depresyjny post. Na początku nie miałam pojęcia o czym pisać, ale po dłuższym namyśle postanowiłam Wam pokazać moją nową stylizację:
OK. Nie jest może jakaś powalająca, ale to tylko tak na chwilę :) Jak uzbieram trochę sc.  kupie nową o wiele, wiele ładniejszą :D Na razie zostaje tak. Zmieniłam tylko bluzkę ( za którą bardzo dziękuję  użytkowniczce LiZaCzEk 04), dodałam takie błyszczące coś na twarz (za które bardzo dziękuję użytkowniczce justyna991) i kolczyk w nosie.

Cena tej ,,stylizacji'' to 2175 sc.

To tyle na dziś. Mam nadzieję, że najnudniejszy post w historii tego bloga się Wam spodobał ;P

Pozdrawiam
#Megan


NOWE ZDJĘCIE NA ZAKOŃCZENIE:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz