piątek, 13 lutego 2015

Szkoła na MSP!

Cześć kochani! Dzisiaj z nudów założyłam konto na Norweskim MSP i po zrobieniu użytkownika wyskoczyło takie coś:
O.O

Więc w tym chodzi o to, aby wpisać swoją szkołe, klase i coś jeszcze. Można pominąć ten krok, ale trzeba przyznać, że to dziwne. Modzi podobno tak dbają o nasze bezpieczeństwo itd., a robią takie coś!
Kiedy wejdziemy w wyszukiwarkę znajomych nie będzie 3 opcji wyszukiwania jak u nas, lecz aż 4! Wygląda to tak:
Możemy tam wyszukać wszystkie osoby z naszej szkoły (które ją podały), a podobno nawet osoby z poszczególnych klas! Jestem ciekawa kiedy takie coś wejdzie na nasze MSP. Podacie swoją szkołe? Bo ja chyba tak... A zresztą nie wiem ;P Nie wiadomo nawet czy takie coś kiedykolwiek u nas będzie. Hym... Nie wiem co jeszcze o tym napisać. No to jest dla mnie trochę szok! Piszcie w komentarzach co Wy o tym sądzicie! Mam nadzieję, że post się podobał. ;P

Pozdrawiam
#Megan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz