sobota, 7 lutego 2015

Sztuczki na MSP.

Cześć kochani! O luju ile ja nie pisałam? No cóż sytuacja życiowa mnie przytłacza, ale co ja tu się będę rozpisywać. Dzisiaj pokaże Wam dwie sztuczki, które pewnie znacie, ale może komuś się przydadzą.



SZTUCZKA NR 1 (JAK WYŁĄCZYĆ CHAT?):

Ta sztuczka jest MEGA prosta, nawet nie mam co się rozpisywać. Wystarczy tylko kliknąć na logo MSP nad naszą Movie.


(Myślę,że każdy wie jak wygląda logo, ale tak na wszelki wypadek)


JAK Z POWROTEM WŁĄCZYĆ CHAT?

Niestety, aby chat ponownie się włączył musimy się wylogować i zalogować jeszcze raz.


SZTUCZKA NR 2 (JAK DODAĆ DO FILMU MOVIE KTÓREJ NIE MAMY W ZNAJ?):

Na początku wyszukujemy osobę, którą chcemy dodać do filmu w wyszukiwarce znajomych. Klikamy na ikonę ,,Wyślij wiadomość''. Jak włączy się nam to pisanie wiadomości minimalizujemy, żeby powstało takie małe fioletowe bądź złote okienko rozmowy. Wchodzimy wtedy w ,,Miasto filmów'' , ,,Filmy'' i dodajemy nowy film. Ta osoba powinna być na samym końcu.



Mam nadzieję, że zrozumieliście ;P


ZNAJDZIECIE MNIE NA:

ASK-KLIK

BLOG O WSZYSTKIM-KLIK

DRUGI BLOG O MSP (KTÓRY WSPÓŁTWORZĘ)-KLIK

INSTAGRAM- STRONA W BUDOWIE

Pozdrawiam
#Megan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz