niedziela, 8 marca 2015

Stare MSP?!

Cześć kochani! Na jednym blogu o MSP (mianowicie na tym) znalazłam link do starego MSP, na którym rzekomo nie ma wirusów. Weszłam tam, bo niedługo będę miała nowy komputer. Antywirus niczego nie wykrył, więc chyba jest OK. Tutaj screen (czy jak to się tam pisze) ze starego MSP :
Jak widać są tam do wyboru tylko 3 języki (Duński, Szwecki i Norweski). Bardzo mi się podoba ten ekran, na którym pojawiają się takie jakby zdjęcia reklkamujące MSP. Taki powrót do starego MSP. Dalej nie da się nic zrobić, bo przez 2 godziny nie włączyło się tworzenie postaci. Szkoda... Nwm co jeszcze o tym napisać. Troche tęsknie za starym MSP. W 2011 miałam jakieś konto, ale mi się znudziło po tygodniu, a szkoda. bo miałabym o czym opowiadać...
Macie jeszcze pare screenów:





A tutaj się ładuje tworzenie postaci ;)

To tyle na dziś. Mam nadzieję, że post się podobał :D


Pozdrawiam
#Megan








1 komentarz:

  1. Też mam linka na blogu : http://www.moviestarplanet.co.uk/Main_2012026_122438.swf

    OdpowiedzUsuń