wtorek, 24 lutego 2015

Wyjaśnienia + Nowa stylizacja!

Cześć kochani! Na początku chciałam Was bardzo przeprosić za to, że tak długo nie pisałam, ale nie miałam czasu (tak naprawdę mi się nie chciało :D). Muszę Wam jeszcze powiedzieć, że nie będzie drugiej części z serii: ,,Błędy na MSP #1- Animki'' (tak to się nazywało?), ponieważ straciłam pliki z komputera z tymi błędami. No niestety. Póki jeszcze nie zapomniałam pozdrawiam moją kochaną przyjaciółkę, która (chyba) to czyta i jest chora. Trzymaj się! OK. Wreszcie przechodzimy do tematu. Chciałam Wam dzisiaj przedstawić moją nową stylizację, która mam nadzieję, że się spodoba. Oto i ona:
Uwierzcie mi! Poliki są znacznie jaśniejsze na MSP!
W skład stylizacji wchodzą:
Buty-425 sc
Sukienka-950 sc
Brokat na twarz-375 sc
Ala eyeliner (doczepiane rzęsy?)-500 sc
Rumieniec i piegi-450 sc
Włosy-600 sc

ŁĄCZNY KOSZT= 3300 sc

Trochę drogo, ale mi się podoba :D Chyba się opłacało. Nwm. co jeszcze napisać. To chyba tyle. Postaram się częściej pisać posty :D

Pozdrawiam
#Megan
Nowy obrazek na koniec!


P.S.
Zobaczcie mojego arta KONKURS!. Możecie wygrać fajne nagrody ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz