poniedziałek, 9 lutego 2015

Stylizacja "Pudrowy Róż ♥"

Cześć!

Przepraszam za brak postów...w weekend byłam u babci,dzisiaj źle się czuję,boli mnie gardło. Ale nie będę Was zanudzać moim przeziębieniem xD

W dzisiejszym poście pokażę Wam look,który stworzyłam. Nie jestem w tym jakaś super dobra,mam nadzieję,że choć trochę Wam się spodoba (y). Look nie jest dla VIP(:

Tak prezentuje się stworzony przeze mnie strój:


 Zaczęło się od bluzki,potem dopasowałam spódnicę,buty,włosy i na końcu dodatki. Podoba mi się ta kombinacja,chociaż widziałam duuużo lepsze. Nie jestem mistrzem,dopiero zaczynam. Na początek chyba jest OK...(:

Za taki strój zapłacimy: 2700 SC (bez czarnych rzęs)

Look stworzyłam na moim drugim koncie Natalga<3. Tam możecie odkupić strój pod nazwą "Pudrowy Róż ♥" :) 

Logo looka :D xD

Pozdrawiam,



 




2 komentarze: