poniedziałek, 2 lutego 2015

Dwie stylizacje

Cześć!

Postanowiłam,że spróbuję swoich sił w robieniu looków. W dzisiejszym poście pokażę Wam dwie stylizacje,które stworzyłam dla Sylwii-!!!VAMPIRZYCA!!!<3. Uwaga! Dopiero zaczynam,dlatego proszę o wyrozumiałość xD

Ubiór przed zmianą:


Po zmianie (moje stylizacje):
Raczej jestem zadowolona z tej stylizacji,ubrałabym się tak. Mam wątpliwości czy dobrze dobrałam włosy...niestety większość wystawała z melonika :P

Za taki strój zapłacimy:
2550 SC (bez spodenek,które przypadkowo dodałam)
Kiedy wyrzucimy Nerdsy i te czarne rzęsy za 500 SC wyjdzie nam dużo mniej;p

Druga stylizacja:


Zwyczajny,luźny strój. Wianek i kokardka dodają tej stylizacji dziewczęcego uroku. Lubię taki styl:)

Za taki strój zapłacimy:
2425 SC (bez czarnych rzęs)

Mam nadzieję,że stylizacje Wam się spodobały:)

Pozdrawiam,













1 komentarz: