niedziela, 1 lutego 2015

Ferie, komputer, wyjaśnienia i metamorfoza na przestrzeni wieków.

Cześć kochani! Na początku chciałam was bardzo przeprosić za to, że nie pisałam przez ok. 3 dni, ale nie miałam czasu. Zaczynam ferie. Nie wiem czy to oznacza, że będę pisać częściej czy rzadziej. Chciałam zrobić post o nowej ,,kolekcji'' na MSP (ciuchów, animek itd.), ale zepsuł mi się taki przycisk do robienia zrzutów ekranu :( Chyba będę musiała robić zdjęcia ekranu telefonem i wstawiać na bloga :(. Albo zamienię się komputerami z ciocią xD Postaram się o czymś napisać bez zrzutów ekranu :( (smutne buźki zaatakowały ten post xD).


                                                  10 minut później... 

Dobra. Nie mam o czym pisać :( Więc pokaże Wam jak się zmieniłam od moich pierwszych zakupów do teraz. xD (nie mam tematu)

Przed wiekami (xD):













Dzisiaj:




Myślę, że zmiana jest ogromna i że nie zasnęliście na tym poście.




Pozdrawiam 
#Megan
P.S.
Piszcie o czym mam napisać kolejny post bez zrzutów. Mam pewien pomysł, ale jest bardzo głupi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz