niedziela, 25 stycznia 2015

Ciekawostki o MSP

Cześć wszystkim!

Weekend się kończy:(

No właśnie...kiedy minęła?! :'(

Dobra,przechodzę do tematu posta. Nie ukrywam,że będzie to trochę dłuższa notka. Mam nadzieję,że dotrwasz do końca albo chociaż rzucisz okiem;) Znajdziesz tutaj kilka interesujących rzeczy o MSP,dlatego warto przeczytać!

Właściwie kto jest założycielem MSP?
Założyciel MSP nazywa się...Claus Lykke Jensen. Jest dyrektorem generalnym firmy Moviestarplanet. Ma konto (przynajmniej miał) na polskim serwerze o nicku "claus". Z tego co wiem obecnie nie można go wyszukać...jego postać została stworzona w 2009 roku,czyli dwa lata przed założeniem polskiego MSP. Konto Clausa ma VIP'a i z tego co pamiętam obecnie 13 poziom. Na jego koncie są stworzone dwa filmy o nazwach "test sc" i "test sc2",są to zwykłe 10 sekundówki. Kiedyś miał dziewczynę o nazwie "mimi765",niestety nie wiem czy nadal ją ma,gdyż tak jak pisałam wcześniej-już nie można go wyszukać.


Powyżej zdjęcie Clausa.

A tutaj jego postać w grze. Zdjęcie nie jest moje. Pochodzi z bloga http://niunka360-wszystko-o-msp.blogspot.com/. Przepraszam jeśli sobie tego nie życzysz :(

Tyle o Clausie...teraz opiszę kilka dziwnych błędów,które miały miejsce na "starym MSP"*.

Dzień darmowych looków!
Wydarzenie miało miejsce pod koniec lipca 2011 roku,czyli na "starym MSP". Tego dnia zakup jakiegokolwiek looku,nie ważne w jakiej cenie był całkowicie darmowy! Jednak nie wszyscy na tym zyskali...osoba,której look został kupiony traciła te rzeczy,których użyła do jego stworzenia...Na szczęście moderatorzy szybko zareagowali i wszyscy odzyskali stracone rzeczy, a odebrano im te zakupione. Po tym wydarzeniu możliwość tworzenia looków została chwilowo usunięta. Następnego dnia wznowiono tą opcję.

Błąd koła fortuny
Bodajże wydarzenie miało miejsce dokładnie 12 grudnia 2011 roku,czyli znowu na tym "starym MSP". Między godzinami 24:00-1:00 można było zakręcić Kołem Fortuny dowolną ilość razy! Żałuję,że nie miałam wtedy konta. Osoby,które były wtedy online (podejrzewam,że nie było ich dużo ze względu na godzinę) miały wielkie szczęście! VIPY miały jeszcze lepiej,gdyż kręcili dwoma kołami naraz! Po tym zdarzeniu Koło Fortuny zostało na jakiś czas usunięte. Nigdy więcej nie doszło do takiej awarii...



Dzień łysola

To będzie już ostatnie wydarzenie:( Dzień Łysola to święto, które jest odbywane w trakcie wakacji, bodajże w sierpniu. Prawdopodobnie Dzień Łysola wymyśliła Uluniunia (obecnie AnanaseQ). Pierwszy taki dzień odbył się pod koniec maja 2011 roku,czyli znowu na starym MSP...Ponownie święto odbyło się w 2013 roku u użytkowniczki "Makapita", a następnie 17 sierpnia ubiegłego roku w pokoju "króliczek10".

Poniżej wstawiam kilka screenów z Dnia Łysola...Uwaga! Zdjęcia są autorstwa użytkowniczki xHinatagx. Większość informacji przeczytałam Tutaj i opisałam je na własny sposób.

To nie koniec!

Czy wiedziałeś,że...?
Kiedyś nazwy osób posiadających "VIP'A" były podświetlane na czerwono,obecnie są one żółte.
Dawno,dawno temu, jeszcze na początku MSP istniały animacje,które można było kupić od konkretnego poziomu. 
Kiedyś na MSP była tylko jedna gra-"Casting",która pewnego dnia została usunięta. Po pewnym czasie przywrócono Casting wraz z nowymi grami. 
Dawniej na MSP oprócz zwierzaków (obecnie boonsters) i Boonie można było posiadać roślinkę. Za podlewanie takiej roślinki dostawało się Starcoins i Fame. 
Kiedyś nie było ograniczeń-na forum mogliśmy pisać nawet od 0 lvl! Obecnie musimy mieć przynajmniej 6 poziom lub VIP'a.

To na tyle... Gratuluję,jeśli dotrwałeś do końca :D Mam nadzieję,że post był dla Ciebie ciekawy.
*"stare msp"-Moviestarplanet w 2011 roku

Pozdrawiam,



8 komentarzy:

  1. Już chciałam napisać o zdjęciach, ale na szczęście gdzieś tam wcisnęłaś skąd wzięłaś ; P
    *chociaż właściwie wiki wykorzystała moje zdjęcia z bloga z 2011r, ale ok, wiki się bardziej rozgłos przyda* ;p

    Post pewnie byłby fajny, gdybym tego wszystkiego nie wiedziała, ale dla mniej obeznanych akurat ;3
    ~Kropka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię :3 Edytowałam specjalnie dla Ciebie i ujęłam,że jesteś autorką screenów ;)

      Usuń
  2. Super! :) A dzień łysola sama obchodziłam :D Sama byłam organizatorką pewnej imprezy na Msp xD Odbyła się ona w pokoju Miłsona akurat nagrywał live'a napisałam w poście gdy miał przerwę, ( wtedy akurat puścił muzyczkę ) napisałam że gdy leci muzyczka xdd " Zapraszam was do pokoju Miłsona! Organizuje impre xd " Naprawdę byłam z tego dumna że zorganizowałam sama impre na Moviestarplanet a do tego przyszło na nią prawie 100 osób! :D To by było na tyle bo trochę się rozpisałam xdd Wpadnij na kanał i zaproś na Msp! :D Nazwa : kochamzwierzeta00 mam 16 lvl ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. eh troche dziwny dzień łysola zapraszać do znaj mój nick czarniuutkixd

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to wszystko wiem z yt xd jestem jestem nieznajoma xdd ♥♥

    OdpowiedzUsuń