wtorek, 3 lutego 2015

Animka.. za darmo?

Cześć! Dziś pokażę Wam pewna podejrzana sprawę - chyba błąd. Weszłam w Forum, i na pierwszy rzut oka kliknęłam pewien interesujący Temat...


Hmm... Jeżeli komentarze pokazują, że każdy wie, to pewnie jest. Zatem udam się do Highscorec.

Hym.. Faktycznie. Jest. Patrzcie:



Interesujące...
Ta animacja nie ma nazwy.
Nie ma ceny.
Kupiło ją chyba całe polskie MSP.


Podejrzewam, że to jakiś błąd, bądź niedopatrzenie. Więc.. Co mi, kupię sobie C:

Po kupieniu nie pokazuje mi się, gdzie mogę ją znaleźć.
Teraz wyjścia są dwa:
1. Po naprawieniu błędu zabiorą mi kasę.
2. Zabiorą mi animację.



Taka prawda, nigdy nic nie wychodzi.  Nie ma tak łatwo.



XD.


Z komentarzy dowiedziałam się, że nie można jej wziąć do statusu.



Panna... *Wziąć


Hmm... Ale... Moja jedna znajoma ją ma w statusie!
Hmmm.... Warto spróbować.


No, znalazła się. Długo jej szukałam.



Czy działa? Jasne.. Dowód:


Tak, wiem, że jak darmowa to musi być za 0 SC, ale jakoś mi się tak napisało. :P




No, to jednak działa. Hmm... Tajemnicze.



To już tyle z tego posta, postaram się jeszcze coś dzisiaj napisać.






Wasza 









PS: Mam nowe usta, ładne? Nadają mi takiego dziewczęcego uroku. Mraw <3 ♥♥

3 komentarze: