środa, 4 marca 2015

Powrót + stylizacja

Cześć!
Ferie się skończyły!:( Na dzień dobry sprawdzian z matematyki i kartkówka z historii:( Przepraszam,że nie pisałam postów,ale nie miałam czasu,wybaczcie:/ Przez ferie na MSP wchodziłam tylko z telefonu. Komputer się popsuł,a kiedy został naprawiony przyjechali kuzyni. Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację. Zapraszam do przeczytania/oglądnięcia!:D

Aha!Jestem w trakcie pisania kolejnego posta z serii "Gwiazdy w wersji MSP" :) Mam nadzieję,że do weekendu uda mi się go skończyć.
~~~~~~~~

Stylizacja nosi nazwę "Guma Balonowa".
Prezentuje się tak:
Co dziwne-zaczęło się od uszu,potem dobrałam buty i resztę ubrań. Długo myślałam nad kolorystyką,początkowo strój miał być w pastelowych odcieniach (uwielbiam pastelowe odcienie!),ale stwierdziłam,że lepiej będzie wyglądał w takich żywych kolorach. Zwyczajny,ale podoba mi się. Do tego jest w 100% bez VIP.

 Look składa się z 5 rzeczy.

Skład:
Za całość zapłacimy 2200 SC. Gdybym zmieniła włosy wyszłoby dużo taniej,ale te kucyki bardzo mi się podobają i moim zdaniem świetnie komponują się z resztą:D

Look jest dla wszystkich czytelników. Możecie odkupić go u mnie pod nazwą "Guma balonowa".


 Mała sesja ze stylizacją |B:




To na tyle. Dziękuję za przeczytanie:)




1 komentarz: