sobota, 31 stycznia 2015

RoboBlast Planet-nowa gra!

Cześć wszystkim!

Wiem już jak nazywa się nowa gra B) RoboBlast Planet! Nie możemy zagrać w nią bezpośrednio na MSP,ale na stronie roboblastplanet.com.

Na początku musimy się zalogować. Wpisujemy swój nick i hasło z Moviestarplanet. Niestety,jeszcze nie dodano polskiego serwera,dlatego musiałam się zalogować na niemieckim.
Następnym krokiem po zalogowaniu się jest wybór robota:

Ja wybrałam tego środkowego,który podczas robienia screenu niestety się obrócił.

Tak wygląda z przodu (y)
Na początku dostajemy pięć baterii (o ile się nie mylę jest to energia),dwa diamenty i sto śrubek. Podobnie jak na MSP możemy zdobywać poziomy,dodawać przyjaciół.

Potem wybieramy lub tworzymy planetę. Jeśli chcemy stworzyć klikamy niebieski przycisk na samym dole.


Tak wygląda tworzenie własnej planety. Wybieramy materiał,z którego będziemy budować:
-zwykła podłoga
-metal
-trawa
-ziemia
-mur
-karton (dostępny od 2 lvl)
Jeśli komuś nie chce się tworzyć planety może wybrać gotową,stworzoną przez użytkowników.

 Nie udało mi się wejść na żadną planetę,ciągle mnie wywalało;/ Spróbuję jutro. 

Grę można również pobrać za darmo na telefon z Androidem lub iOS. 

To na tyle,możecie spróbować wejść na planetę,może Wam się uda. Chciałam Wam nieco przybliżyć RoboBlast Planet. Dokładniejszy opis pojawi się,kiedy dodadzą polski serwer :p

Pozdrawiam,





15 komentarzy:

  1. Mam pytania: czy tę grę można pobrać na tableta? Czy jest dostępna w Sklepie Play?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie moge zainstalować pisze mi że gra nie jest dostepna w moim kraju ;-;

      Usuń
  2. Ja nie mogę się zalogować ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę się zalogować ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super ale dla młodszej wersji

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Rajka strzela sie spacja (chyba) jest juz dodtepna na polskim i ja jestem ellieiorzeszek

      Usuń
    2. Strzela się E w bitwie nie na nexusie LOL

      Usuń
  6. Mam pytanie, a gdzie w tej grze jest sklep?

    OdpowiedzUsuń
  7. w tutorialu wszystko macie ludzie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się strzela w robo?

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, mam pytanie ^^ Stworzyłam sobie robota (strasznie mi się podoba) i przez przypadek dałam do niego broń która zasłania mu połowę twarzy i skina :CC
    Nie wiem nawet jak ją przesunąć, lub usunąć. Pomożecie??

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaką broń wybrać na roboblastplanet?

    OdpowiedzUsuń