poniedziałek, 9 lutego 2015

Bitwa na looki - Bitwę czas zacząć!

Cześć, tu Milaaa ;3


Witam w ten poniedziałkowy wieczór :) Do serii zgłosiły się aż 4 osoby :) Jestem szczęśliwa :) Niestety, musiałam wybrać trzy, no ale....



Pierwsza zgłosiła się =MeliSsia=. Jej look nosi tytuł " Tak...słonecznie w środku zimy". Oto on:







Nice, nice ^^ Ale teraz ocena:

Włosy: 
Podoba mi się ich kolor, ułożenie nie jest złe. 5/5

Top: 
Fajne, żywe kolory. Nie wiedziałam, że żółć i niebieski tak do siebie pasują :) 5/5

Spodnie:
Niebieskie, "dżinsowe" szorty dodają "letniego" klimatu :) Jednak zbyt mocno wtapiają się w bluzkę 4/5

Buty ( wiem, w amtym poście nie było o nich mowy, ale po prostu zapomniałam ;c):
Fajne trampki z długimi skarpetami idealnie tu pasują 5/5

Dodatki:
Żółty naszyjnik w kształcie serca? To jest to! Jeszcze te czarne cienie do powiek :)  Nie przesadzone, idealne! 5/5 ( później zauważyłam serca na nogę, ale nie brałam ich pod uwagę, gdyż nie było ich widać)

Ogólnie:
Look bardzo..bardzo..pozytywny? Nie wiem jak to opisać xd Ale mnie się podoba. Cena i skład:

( em...przepraszam za "podświetlone" serca na nogę xd)

Cena ( bez serduszek na nogę, i tak nie da się ich kupić) wynosi 2700 starcoins. To chyba nie najgorzej, prawda? Jak dla mnie : look - świetny! 5/5

Brawo =MeliSssia= ! Otrzymałaś 29 ptk. / 30 ptk. ! :)




Następną osobą, jest martynka_p i jej look pt. "64♥ Sweet, but danger! ". Oto on:




Wow ^^  . Ocena:

Włosy:
Em..No, są w bardzo żywym kolorze. Nigdy bym się na takie nie zdecydowała xd Ułożenie - idealne! Dlaczego nie mam ich u siebie? ( oczywiście, nie takie, tylko czarne ;D). Punkt za odwagę, co do koloru. 5/5

Top:
Nie jestem do końca pewna, czy futerkowy top jest strzałem w dziesiątkę...Mi się on nie podoba, ale tu się jako tako wpasował. 4/5 

Spodnie:
No, tu widzę 100% danger! Tak trzymać ! Idealnie dopasowane :) 5/5

Buty:
Obcasy to raczej nie denger xd Ale nie wiem, czy aż tak bardzo sweet..Bardziej glamour xd 4/5

Dodatki:
Kolce- 100% denger! Ale ten krawacik..Bez urazy, ale w ogóle tu nie pasuje...4/5 (oczywiście, nie liczę ani rzęs, ani piegów z pudrem )

Całokształt:

Look NIE jest zły. Cena i skład:



(te za 450 sc to piegi z pudrem <czarnym> )


Cena to 3370 sc (!) ( bez piegów i tuszu do rzęs to 2420 sc). Ponad to, look jest dla VIP ( koszulka, spodenki). Jak na mój gust to niestety troszkę za drogo ...4/5  

Ogólnie, look uzuskał 27 ptk. / 30 ptk. :) Całkiem niezły wynik :)



Następny look należy do zosielek14. Nosi on tytuł "Czerwony! :D". Oto on:



Pięknyyy *-*  Ocena:

Włosy:
Kocham te włosy ! Ich ułożenie jest bardzo eleganckie, a w blondzie prezentują się najlepiej :) ( oczywiście moim zdaniem) 5/5

Top:
Luźny sweter spod którego wystaje biały podkoszulek ... Dodaje "luzu" całej stylizacji, ale przy tym nie daje efektu niedbałości. Jest on połączony ze spódnicą ( której moim zdaniem mogłoby nie być...źli modzi!) Ale i tak.. 5/5

Spodenki:
I tu jest pewien problem. Nie ma dołu ! Ale, że w sumie tą spódniczkę mogę oceniać jako dól daję 4/5

Buty:
Trapmki i podkolanówki - cudo! ( mam je w liści życzeń, hihi) . Sznurowadła są czarne. To dobrze, bo dodają kontrastu. Perfecto! 5/5

Dodatki:
Ta ....em..bandama? (brakuje mi słowa, oczywiście) jest genialna ! Nie wiedziałam, że aż tak dobrze pasuje do tego stroju. :) Koronkowe...słowa, przybądźcie! Nie wiem jak to się zwie..Ale jest ładne xd  5/5

Całokszatł:
 Look bardzo ładny, nie pospolity :) Skład:  



Dla VIP :'( Koszt: 2450 sc i 3 diamenty! Starcoins jeszcze w normie, ale diamenty..niestety 4/5


zosielek14! Twój look zdobył 28 ptk. / 30 ptk. ! :)

A teraz werdykt:



Ekhem, ekhem, 

III miejsce zajmuje.....
.
.
.
.
.
.
.
.Chwila napięcia
.
.

.
.
martynka_p i jej look pt. "64♥ Sweet, but danger! ". ! Gratulacje!
Otrzymujesz grafa + dostanie "love it" na pięciu lookach/artbookach ( proszę, zgłoś się na pv. jakie looki/arty mam " zalovitować" xd) 

II miejsce zajmuje
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.zosielek14 i jej look pt. "Czerwony! :D" ! Gratuluję !
Otrzymujesz: grafa + obejrzenie  5 filmów ( zgłoś się na pv. jakich xd)

A teraz to, na co wszyscy czekaliśmy :) I miejsce zajumje

.
.
.
.
.
.
.
..
.
Werbel proszzz
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
=MeliSsia=  i jej look pt. " Tak..słonecznie w środku zimy" ! Gratuluję!
Otrzymujesz grafa + obejrzenie 10 filmów ( zgłoś się na pv. jakich xd)


Wszystkim uczestnickom serdecznie gratuluję! I zapraszam do zgłaszania się do następnego posta z serii "Bitwa na looki" :) Zostały dwa miejsca :) 

Pozdrawiam :>
Milaaa ^^
 
 



4 komentarze:

  1. Świetny post! Więcej,więcej! :B :D

    ~Silver

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już mam pomysł na następną serię :)

      Usuń
  2. Zgłaszam sie :)

    ~TheMoomster

    OdpowiedzUsuń
  3. A tak właściwie, nie oceniaj mi filmów, po prostu nie chcę. Grafa nie musisz dawać, już Twój wybór! :D

    ~Guma/zosielek14

    OdpowiedzUsuń