poniedziałek, 2 lutego 2015

Bitwa..na looki?

Cześć, tu Milaaa . ;3 ( to będzie chyba moje powitanko xd).

Dzisiaj zaprezentuję Wam mój pomysł na serię pt. "Bitwa na look'i". Spokojnie! Nikt tu nie będzie nikogo bił, a tym bardziej wyzywał xd. Już tłumaczę zasady ;) .

Ekhem, ekhem...

W komentarzach pod tym postem ( oraz kolejnych z tej serii) , lub u mnie na priv. ( przypominam, na MSP nazywam się Mila8 ) możecie zgłaszać się do "bitwy". Aby się zgłosić, należy napisać: Zgłaszam się do "bitwy".  Swój Nick: Nazwa looka, którego zgłaszasz.

Przykład:

Zgłaszam się do "bitwy". Mila8 : Nowe Ciuszki ;3 .


Chyba nic trudnego, prawda? :>



Dalej.  Z pośród zgłoszeń ( o ile będą xd) co tydzień wybieram 3 osoby i ich looki . Nie więcej, nie mniej.

Nie zostałaś/eś wybrana/ny dziś? Możliwe, że uda ci się za tydzień. :)

A więc. Gdy twój look zostanie wybrany, będę go oceniać. Nie krytykować, tylko oceniać ( dla ścisłości) :). Za co będzie oceniany? :

~ za włosy: Czy ich wygląd pasuje do ubioru, czy mają odpowiedni kolor do stroju.
Maksymalna ilość możliwych do otrzymania punktów: 5/5

~ za top/sukienkę: Czy jej krój jest odpowiedni, czy kolor pasuje do reszty look'a.
Maksymalna ilość możliwych do otrzymania punktów: 5/5

~ za spodnie/spódnicę: Czy ich wygląd pasuje do reszty look'a, czy kolor się "zgadza".
Maksymalna ilość możliwych do otrzymania punktów: 5/5

~ za dodatki: Czy ich ilość jest "ok" (nie przesadzona), czy są dobrane kolorystycznie.
Maksymalna ilość możliwych do otrzymania punktów: 5/5

~ za całokształt: Czy cena ( bo ją też biorę pod uwagę) jest dobra, jeżeli chodzi o wygląd look'a, czy wszytko ze sobą współgra.
Maksymalna ilość możliwych do otrzymania punktów: 5/5


Tak więc, razem można uzyskać aż 25 punktów!

Nie obejdzie się także bez miejsc. ( w końcu to bitwa xd)

I miejsce - graf + obejrzenie (przeze mnie xd) 10 filmów
II miejsce - graf + obejrzenie (przeze mnie xd) 5 filmów
III miejsce- graf + dostanie "love it" ( ode mnie xd)  na pięciu lookach lub artbookach ( wybiera zwycięzca)

Opłaca się, prawda? :) Oczywiście miejsca są od punktów ( najwięcej ptk. - I miejsce itd.). Zapewne zdarzy się, iż będzie miejsce " ex equo". Wtedy nagrodę dostaną obie moviestar :)

Uwaga! Wszystkie redaktorki ( i założycielka) też mogą brać udział w bitwie look'ów !

Ale się rozpisałam xd No dobra nie będę przedłużać :) Mam nadzieję, że seria się przyjmie :) Post z serii pojawiać się będzie co poniedziałek. :)

Podrawiam :>
Wasza Milaaa.

PS Nie jest powiedziane, że w "Bitwie na looki" można brać udział tylko jeden raz :D

3 komentarze:

  1. Zgłaszam się! c:
    Mój nick to: martynka_p
    Lecz, jeśli chcesz mnie szybciej znaleźć wpisz Zukizi123 a ja jestem w jej najkach.
    Co do look'u to taki czerwono-biały c;

    ~TYNA

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się do ,,bitwy'' :)
    Mój nick: zosielek14
    Nazwa look'a: ,,Czerwony! :D''

    C;

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do bitwy! Moj login to malinadunia, a look najlnowszy poprosze

    OdpowiedzUsuń