poniedziałek, 9 marca 2015

Coś o Pixi Star :)

Hejka Naklejka :)
Guma już napisała posta na temat Pixi Star, ale to nie wszystko. Zauważyłam kilka dziwnych rzeczy np. Nie ma biografii, listy życzeń, Awards...
Oto ona:

Jest ona VIP'em , ma Judge i Celeba.. Nie można jej dać Grafa, prezentu , pisać z nią, zaprosić na naja/najkę oraz mieć ją w sercu , a  co najważniejsze Pixi nie ma Lvl'a ..(W najach ma Zacka Sky'a , którym zajmie się Silver )



Oto jej profil:

Ma ona tylko jeden napisany status: ,, Najważniejsze co możesz zrobić na MovieStarPlanet to być miłym :D''

Jak widać nie ma ona tez Księgi Gości..

Pixi stworzyła tylko jednego Arta:

     
Ma on 2606 Lovków i 1462 komentarze, zarobiła na nim 0 fame..

Przejdźmy do jej pokoju:

 Pokój dzienny Pixi jest bardzo ładny.. Mi przynajmniej się podoba.

 Ogród również bardzo ładny.

 Ale kuchnia moim zdaniem wygląda jak opuszczone schronisko dla psów.. Może to ,dlatego że ma taką kolorystykę, i nie przypomina kuchni

 Pokój Imprez to dobre określenie tego pokoju. Jest on bardzo kolorowy , przypomina imprezę , chyba każdy może to stwierdzić widząc to pomieszczenie...




To na tyle..
Dziękuję i Paa :**

4 komentarze:

  1. Super post! :D Świetnie opisanie,brawo. Postarałaś się,dzięki:)
    Ja napiszę o Zacku zaraz po powrocie do domu,bo teraz jestem u babci.
    ~Silver

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój post jest interesujący. Sama o Pixi nie wiem dużo, bo się nią nie interesuję ;)
    Chcesz zarobić sc? Wbijaj do mojego pokoju na MovieStarPlanet!!! Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń