sobota, 24 stycznia 2015

Pierwszy post + szukam redaktorów!

Hej!
To mój pierwszy post na tym blogu a w takim poście wypadałoby się przedstawić: jestem Natalia, za niecały miesiąc (12 lutego) skończę 12 lat. Mój nick na Moviestarplanet to Silversnake. Skąd pomysł na nazwę? Właściwie nie wiem,tak jakoś wpadło mi do głowy :D

Teraz przejdę do redaktorów...
Wiem,że sama nie dam sobie rady na tym blogu ze względu na szkołę i sprawdziany,dlatego postanowiłam,że przyjmę 2-3 redaktorów.

Jakie mam wymagania?:
-znajomość bloggera
-poprawna pisownia
-pisanie chociaż 2 postów na tydzień
-posiadanie konta blogger
-posiadanie konta na MSP (wiem,to chyba oczywiste,ale piszę na wszelki wypadek xD).

Zgłaszajcie się w komentarzach :)

+ Mam nadzieję,że blog Wam się spodoba i będziecie go odwiedzać :):):)
Dzięki za zgłoszenia. Przyjęłam już redaktorów :)


Pozdrawiam,



10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ok,podaj mi swój email to Cię dodam ;) Możesz zacząć od dzisiaj.

      Usuń
    2. Już dodałam. Prosiłabym Cię o napisanie posta powitalnego c:
      +Dzięki za zgłoszenie xD

      Usuń
  2. Zgłaszam się. Moja pisownia jest chyba dobra, bo mam 6 z polskiego. Mój e-mail: gugaolga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się. Mail to: miodowamamba@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się. To ja, zosielek14. :) Mój email: msp.wg.zosielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaproszenie wysłane. Mam nadzieję,że doszło

      Usuń
    2. Tylko, wiesz, musisz mnie ustawić na ADMINISTRATORA. ;) Trzeba, bym mogła pisać posty.

      Usuń