wtorek, 17 lutego 2015

Klinika piękna #1

Cześć! Póki zaczynam posta... MUSZĘ wstawić pewien gif dotyczący mojej dzisiejszej ,,sytuacji'' ;) Jestem chora, dlatego...





 X'D Nie  robiłem robiłam nic pożytecznego przez cały dzień..  Ten patyczak mnie rozwala :'D

Nie przedłużając.. Przejdźmy do tematu!




Witam w nowej serii! Wytłumaczę zasady!

W tej serii będę pokazywała różne twarze, oczywiście popularnych osób, bądź nie. Będę pokazywała twarz tej osoby, następnie będzie wszystko pokazane na palecie barw, gdzie to jest itp. Taką serię prowadzę na blogach na których jestem  byłam (Wszystkie pozostawiłam dla tego O_o) redaktorką/właścicielką. To oczywiście Wy będziecie wybierać. No nie musi być to sławna osoba, ale wiele osób interesuję się właśnie sławnymi. Tsa.. Pff, nie potrzebnie X'D

Na początek zaczniemy.. Może od ALAKINGA

Więc.. Tak wygląda jej twarz:


Przepraszam za jakość...



Więc... RZECZY te bardzo łatwo znaleźć, oczy są dla VIP, kosztują 250SC.
Usta są dla VIP, kosztują 400SC.
Nos jest dla każdego, kosztuje 300SC.
Skóra.. Jest dla każdego, kosztuje 300SC.


Cała taka twarz kosztowałaby 1250SC (Ale ze mnie matematyk xD)


Tamto zdjęcie nie specjalizowało się w jakości, więc pokażę efekt:


 Cenę kreśliłam, ponieważ ja miałam już takie oczy i nos. Ta twarz jest dla mnie bardzo brzydka.. Nie chcę takiej O.o Bez obrazy, mam inny gust niż ty, czytelniku! :D


Paleta barw:


Czarna ramka - usta
Biała ramka -oczy


Skóra:


 Przepraszam za nie równo przycięte zdjęcia, ale jestem chora, jak przycinam to mi się ręce trzęsą i wgl xD Nie mogę normalnie żyć  O_o



To już tyle z tego odcinka. Nie planuję jeszcze innej serii, więc te odcinki będą się ukazywały co dwa dni. (Czas robienia posta)



A, i tak na koniec chciałam Ciebie zaprosić na mój ArtBook dla beki, (xD) nazywa się ,,Kot na bekonie XD'' :)


Wasza





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz