czwartek, 5 lutego 2015

Może ... Jakaś seria? ;D

Mamba! (Takie głupie przywitanie).
Pewnie (nie) zastanawiacie się kim jestem, a więc ja jestem Sylwia. Na MSP nazywam się MiodowaMamba.

Na tym blogu zostałam zaproszona chyba pierwsza, ale nic nie pisałam. Nareszcie! Piszę. (Spostrzegawcza ta Sylwia). Niestety nie miałam pomysłu o czym by tu ... W końcu coś wymyśliłam.
Jeśli chcecie zarobić + macie ciekawe filmy - Napiszcie w komentarzu! Ja chcę po oceniać wasze filmy. Za pewne na blogach są takie serie, ale nie będę oceniać tych samych filmów! ;) A co do zdania wyżej, to co macie takiego napisać w komentarzu? Swój nick i film, który mam Wam ocenić (i obejrzeć)
Przykładowo: N: MiodowaMamba, F: Mój szef to duch!. Ja ocenię wszystko: tło, muzykę, fabułę i aktorów i ich stroje. To chyba tyle. Takie posty będą chociaż 2 razy na tydzień. ;) Komentarze piszcie pod tym postem! ;*
Miodowa! (Takie głupie pożegnanie). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz