piątek, 13 lutego 2015

|1 Gwiazdy w wersji MSP - Miley Cyrus

Hej!
Kiedyś miałam okazję odwiedzić bloga,na którym były postacie z MSP przerobione na gwiazdy filmowe,muzyczne. Niestety,autorka nie prowadzi już strony. Postanowiłam,że spróbuję swoich sił i zrobię coś podobnego.

Będę upodobniała Movie Star do Waszych idoli. W komentarzach możecie pisać propozycje gwiazd. Ponieważ jest to pierwszy post z tej serii postać wybrałam ja. Dziękuję autorce bloga,o którym mowa była powyżej,że zgodziła się,abym zrobiła taką serię. Tutaj link do bloga dziewczyny: Kliknij aby odwiedzić

Na początek...Miley Cyrus.
(Nie,Miley nie jest moją idolką)

Najpierw postaram się odwzorować twarz Miley.
Realistyczna Miley
Miley w wersji MSP
Do odwzorowania twarzy użyłam:
Oczy:

Nos:


Usta:

Skóra:
Skórę znajdziecie na 5 stronie,druga od lewej.

+ piegi (doliczę je do stroju)

Paleta kolorów:
Oczy i brwi
Usta
Za całość zapłacimy 1100 SC. Twarz jest oczywiście w 100% bez VIP ;)

Twarz gotowa...czas na przykładowe stylizacje Miley.

Postaram się odtworzyć ten strój:
Niestety tutaj ma inny odcień szminki :(
Moja wersja:
VIP

Skład:
Nazwa: Pop Mania
Cena: 500 SC
Kategoria: Fryzury,krótkie włosy,strona pierwsza
Nazwa: Darlin'
Cena: 450 SC
Kategoria: Koszule,strona 5

Nazwa: Raw and Ripped
Cena: 450 SC
Kategoria: Spodnie,strona 5
Nazwa: Creeperettes
Cena: 400 SC
Kategoria: Buty,strona 2
Nazwa: Freckles
Cena: 450 SC
Kategoria: Akcesoria,Inne,strona 13
Nazwa: Chain Chain 
Cena: 299 SC
Kategoria: Akcesoria,Biżuteria&Okulary,strona 11
 Koszt całego stroju:
2549 SC

Inne wersje kolorystyczne:
a)
Ta wersja podoba mi się najbardziej :D
b)

c)

Dobra, czas na wersję bez VIP...               
Bez VIP
Zmieniłam spodnie i bluzkę,które były dla VIP'ów. Dodałam również naszyjnik (bluza w wersji dla VIP miała od razu dołączoną biżuterię). Reszta pozostaje bez zmian...

Skład (rzeczy,które zmieniłam):
Nazwa: Animal Rage
Cena: 650 SC
Kategoria: Doły,spodnie,strona 1
Nazwa: Square Metal
Cena: 300 SC
Kategoria: Akcesoria,Biżuteria&Okulary,strona 10

Nazwa: Paillet Bling
Cena: 545 SC
Kategoria: Bluzki,koszule,strona 4


Koszt całego stroju Bez VIP:
3144 SC

Sporo...ze względu na biżuterię i trochę droższe spodnie.

To nie koniec!
Mam dla Was jeszcze jedną stylizację! Tym razem odwzoruję strój Miley z teledysku "Wrecking Ball" :D 


Moja wersja:

Skład:
Nazwa: Bandage Wrap
Cena: 350 SC
Kategoria: Bluzki,Koszulki i Topy,strona 14

Nazwa: Rainbow Style
Cena: 350 SC
Kategoria: Spodnie,Inne,strona 1

Mam dwie wersje butów-jedną dla VIP,drugą dla zwykłych użytkowników.

Bez VIP

Nazwa: Festival Ready
Cena: 400 SC
Kategoria: Obuwie,kozaki,strona 3 (to te z wzorkiem tylko przemalowane na czarno:))

VIP
Nazwa: Goth Platforms 
Cena: 500 SC
Kategoria: Obuwie,kozaki,strona 3

W skład stroju wchodzą także włosy i piegi,ale stwierdziłam,że nie ma sensu ponownie ich dodawać...
 Koszt całego stroju:
2050 SC z butami BEZ VIP.
2150 SC z butami DLA VIP.

Trochę dużo tego o.O Mam nadzieję,że wytrwałeś/aś do końca i post Ci się spodobał ;) 

Pamiętajcie o komentowaniu!:) Podajcie w komentarzach propozycje gwiazd,może to właśnie Twój idol znajdzie się w następnym poście.

Pozdrawiam i dzięki za przeczytanie♥


8 komentarzy:

  1. Świetny post! Podziwiam chęcie :D W następnym poście z tej serii możesz zrobić Katy Perry (nie jest moją idolką jak coś, ale moi idole są emm... nie znani?).

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze znam. Jak sie nazywaja? Jakis zespol?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zespół HEY, ale styl jest taki emm.. bez wyrazu. Zawsze czarne ciuchy itd. ;P

      Usuń
  3. Proszę Iggy Azaleę <3

    ~Reff

    OdpowiedzUsuń
  4. Może być Martina Stoessel (nie jestem wielką fanką, ale lubię ją. c: ).

    OdpowiedzUsuń