wtorek, 27 stycznia 2015

Błędy na MSP.

Witajcie, kochani! ♥
Dzisiaj przychodzę do was z notką o błędach na MSP. Poprosiłam innych na forum, aby wypisali błędy, które zauważyli. Jestem niektórym bardzo wdzięczna. ♥♥

1 błąd:
Chyba każdy już zauważył ten błąd. Mianowicie błędna data utworzenia naszego konta na profilu i liczba wyświetleń naszego profilu. Jeśli wy tak macie, nie przejmujcie się, każdy użytkownik MSP ma ten błąd na swoim profilu. 
*klik aby powiększyć*
ROZWIĄZANIE BŁĘDU. 
Wchodzimy na swój profil i zmieniamy swoją ulubioną rzecz (np. look, film, artbook) i ustawia nam się prawdziwa data utworzenia konta i prawdziwa liczba wyświetleń profilu. Niestety usuwa się to po każdym wyłączeniu podglądu naszego profilu i musimy powtarzać ten krok od początku. 
*Wpadłam na to sama, kiedy z nudów zmieniałam sobie ulubione rzeczy. Jeśli ktoś wstawił gdzieś taki pomysł, to bardzo przepraszam.*

2 błąd:
Ten błąd jest już bardzo długo na forum, czyli zła godzina. Kiedy piszemy post/komentarz na forum, pod dołem pokazuję nam się godzina- niestety błędna. Jest ona "późniejsza" o godzinę. 
*klik aby powiększyć*


3 błąd:
Jak zauważyła użytkowniczka eliza468 w sklepie z odzieżą, w akcesoriach, w kategorii "Inne" na samym końcu są rzeczy, które można kupić w sklepie z przedmiotami. Sama bym tego nie znalazła, więc bardzo dziękuję za poinformowanie. ☻
*klik aby powiększyć*

*klik aby powiększyć*
4 błąd: 
Pewnie już dużo osób to zobaczyło, albo tak miało. Chodzi mi o nieprawidłową ilość love it przy artbooku/pokoju/looku itd. 
  • Więcej love it niż liczby wyświetleń looku/pokoju/artbooka.
  • Mniejsza ilość love it od tej, jaka jest naprawdę. 
Znalazłeś/aś jakieś inne błędy? Napisz do mnie na MSP- nazywam się Olka11221. ♥

To tyle,
Do zobaczenia! :)

5 komentarzy:

  1. To z godziną, to jest punktualna godzina w jednym kraju, prawdopodobnie w danii, ponieważ tam powstało MSP. A to z datą znam, i... Właściwie wszystko widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, spoko XD W sklepie z odzieza rzeczy xD Nie no, dobre!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za każdym razem gdy tworze nowe konto i sie wylogowuje i chce się znów zalogować to nie moge już bo niby coś źle wpisuje!!!! To dopiero błąd!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cierpie z powodu love it ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog moja nazwa alimaK12

    OdpowiedzUsuń