poniedziałek, 9 marca 2015

Q&A! #1

Cześć kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym postem z serii Q&A! (czyli Wasze pytania i moje odpowiedzi). Pytania zadawali mi znajomi z MSP. Niestety nie mam screenów. OK. Chyba możemy zaczynać.


Pytanie od justyna991:

,,Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? ;oo xd''

A więc tak... Moim zdaniem, aby wiedzieć czy to napewno miłość trzeba ze sobą przebyć pare miesięcy. Czasem lat. Od pierwszego wejrzenia jest raczej możliwe tylko zauroczenie.


Pytanie od Laurka9lat To ja !!:

,,Dlaczego ludzie się nie szanują!! Dlaczego nie odzywają się do siebie dobrze?''

Teraz będę ostra i bezlitosna. Heh. Ludzie nie potrafią się szanować, bo niektórzy są poprostu głupi i sprawia im to przyjemność. Sama kompletnie tego nie rozumiem. A co do odzywania się do siebie nie dobrze to np. chcą ,,zaimponować'' swoim kolegom, którzy są tak samo niemądrzy, albo jest taka sytuacja jak z brakiem szacunku.


Pytanie od maja111514679000:

,,Czemu modzi usuneli to, że dziewczyny mogły mieć ciuchy dla chłopaka?''

Bardzo długo zastanawiałam się jak odpowiedzieć na to pytanie, aż w końcu zaświeciła mi się lampka w głowie. Modzi mieli dosyć dziewczyn, które ubierały się jak chłopacy i na odwrót. Czasami mają różne takie pomysły, które nie zawsze wychodzą nam na dobre.


Pytanie od PrzeSlodka112233:

,,Olga... Lubisz ser???!!! :OO''

Tak lubie xD


To tyle. Więcej pytań już nie było. Jeśli chcesz, aby Twoje pytanie znalazło się w następnym poście z tej serii napisz je w komentarzu. Odpowiadam na wszystko!
Mam nadzieję, że ta seria dobrze się przyjmie i będziecie zadawać pytania. :D

Pozdrawiam
#Megan

1 komentarz: