niedziela, 8 marca 2015

Nowe,początkowe rzeczy-Tureckie MSP!

Cześć wszystkim!

Dzisiaj przeglądając forum natknęłam się na temat dotyczący nowych ubrań na tureckim MSP. Postanowiłam to sprawdzić.

Tak wygląda wybór postaci. Nareszcie! Nowe oczy,ubrania spodnie,buty. Będzie można stworzyć ładną,początkową Movie Star.

Super! Najbardziej podobają mi się środkowe oczy! W połączeniu ze środkowymi ustami wyglądają bardzo ładnie.

Czas na włosy!
Wow! Jest tylko jedna stara fryzura,reszta nowe. W sumie to prawie wszystkie mi się podobają. Szczególnie przypadły mi do gustu długie,brązowe włosy i te ułożone na bok. Nie zabrakło nawet fryzury Miley Cyrus!:D

I przechodzę do długo wyczekiwanych ubrań...
Bardzo podobają mi się te dwa podkoszulki z nadrukami w prawym,górnym rogu. Krótka,wiązana bluzka dżinsowa,podkoszulek z buziakiem i kurtka też są ładne. Na początek gry-idealne!

Teraz spodnie;)
Bardzo podobają mi się getry,szczególnie te z dziurami,spódnica,szorty,jeansy(które o ile się nie mylę w sklepie są dla VIP!).

Buty
Są trampki,są szpilki-super! Wszystkie buty mi się podobają. Można je spokojnie dopasować do ubrań.

Teraz przeglądnijmy dział męski:
Tutaj chyba nic się nie zmieniło...tylko kolejność jest inna.

Włosy
Fajne,podobają mi się. Gdybym była chłopakiem to pewnie wzięłabym pierwsze od lewej,drugie albo te pod pierwszymi.

Ubrania
Fajne,modne ciuchy. Trzecia bluzka od lewej,koszula z krawatem,podkoszulek z napisem "Yolo" podobają mi się najbardziej.

Spodnie też są spoko. Jeansy,te pierwsze (takie sportowe),spodnie pod pierwszymi są moim zdaniem najlepsze.

No i ostatnie buty...
Trampki,buty,klapki i...gips. No ok...xD

Bardzo się cieszę! Można stworzyć naprawdę ładny komplet. Z niecierpliwością czekam na wprowadzenie tej zmiany u nas :D

A Wam jak się podobają nowe rzeczy?

Pozdrawiam,


3 komentarze:

  1. Przydałoby się też u nas, w Polsce. Powinni też dać niektóre z tych początkowych (nowych) lvl 10+ - 12+. To byłoby spoko. Zapraszam: www.cenzurki-lekturki.blogspot.com :) Pozdrawiam wszystkich! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a da rade cofnąć na stare bo stare mi sie bardziej podobały ? ;(

    OdpowiedzUsuń