wtorek, 24 marca 2015

Przeprosiny + Co dalej? ;o

Witajcie, z tej strony Mila, po długiej przerwie.

Wiecie co? Nawet nie wiem czym jest to spowodowane ;c

Bardzo Was za to przepraszam.

Nie miałam o czym pisać ;c Do " Bitwy na looki" zgłosiły się dwie osoby, więc to jeszcze nie na tyle, aby zrobić o tym posta. A moja nowa seria... ( hehe, tajemnica) może pojawiac się tylko raz w miesiącu :) Czyli mniej więcej w weekend będzie pierwszy post z tej serii ;D Ale do rzeczy ..

Czy chcecie, abym nadal była na tym blogu, pisała posty i w ogóle..Bardzo mnie cieszy, że tutaj jestem ( i dziwię się, że Silver mnie jeszcze nie wywaliła z załogi po tak długiej przerwie ), ale czuje, jakby moje posty nie bardzo trafiały w Wasze gusta...Nie komentujecie ich, nie zgłaszacie się do serii..Nie wiem co mam o tym myśleć. Daję Wam wolną rękę..Jeśli chcecie żebym odeszła - odejdę. Jeśli będzie na odwrót - zostanę.

Liczę na Waszą pomoc w dokonaniu wyboru.




Buziaki, 
wasza Milaaa

3 komentarze:

  1. Zostań, proszę! :( Jesteś częścią tego bloga, gdy odejdziesz, nie będzie już tak samo! Guma odeszła, jeszcze chwila i wszyscy odejdą! Nie odchodź! Proszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie odchodź. Plose ^_^ No błagam nie •-• ← Te oczka mówią: Zostań!

    OdpowiedzUsuń
  3. No co Ty!? *o* Nie zostawiaj Silver samej!!! I tak nie dawno straciła Gumę!

    OdpowiedzUsuń