poniedziałek, 9 marca 2015

Zac Sky

Cześć wszystkim!:)

Przepraszam,że tak późno piszę posta,ale zaraz po rekolekcjach pojechałam do babci...

Na początek taka mała informacja:
Wraz z nowością,o której pisała Guma zostały wprowadzone na polskim serwerze nowe,początkowe rzeczy.

Dzisiejszy post będzie dotyczył jednej z postaci,która pojawiła się dzisiaj na MSP. Ponieważ Gabi napisała o Pixi,ja krótko opiszę Zac'a Sky.

Zac Sky spełnia tą samą rolę co Pixi,tyle że pojawia się u chłopaków.
Jego profil różni się od innych. Zac nie ma poziomu,nie można go zaprosić na najlepszego przyjaciela,bądź chłopaka. Jedynie można odwiedzić jego profil i pokój.Tak w ogóle to ten Zac ma jakieś nietypowe oczy...nigdy się z nimi nie spotkałam u chłopaków o.O

Porównanie^^

Zac(podobnie jak Pixi) nie posiada awards,księgi gości,listy życzeń ani biografii. Za to stworzył artbook pod nazwą "<3". Dodał również kilka zdjęć.
Tak wygląda garderoba Zac'a:

Ma ubrania ze "starego MSP". O ile się nie mylę niektóre z nich to unikaty.

Zac zaprasza mnie do gry (y) Dawałam losową postać XD
Tutaj jest trochę inaczej niż u dziewczyn...to pewnie ze względu na to,że dopiero założyłam to konto.

~~~
Pozdrawiam lomi kajti-jedną z czytelniczek bloga. Bardzo się cieszę,że nas odwiedzasz!:)

Dzięki za przeczytanie!

Pozdrawiam,

1 komentarz: