niedziela, 8 marca 2015

Nowe ubrania na Tureckim MSP - Stylizacje! Dla niej - i dla niego!

Cześć. Znacie mnie jeszcze? Ktoś pamięta kto ja jestem? Jakby ktoś nie wiedział to jestem Guma.

Ktoś mówi: ,,GUMA? A KTO TO?''


;-;


Tak, nie mam humoru. Silver pisała o ubraniach na Tureckim MSP, to ja sobie zrobiłam stylizację - dla niej - i dla niego.



Nie mam tytułów, bo nie umiem wymyślać, oczywiście, nic nie umiem, ale prezentuje się to tak:




No tak, oczywiście kolory to: Czarny, biały, *te guziczki w oryginalnym kolorze*, oczy oryginalny,  usta:


To ten... Mam jeszcze jedną, bardzo podobną. Oto ona! :O


Więc.... Niebieski 

(
 


No, to ten, oczy te same, usta też, no i ten niebieski. 



DLA NIEGO 



 Noooo..  Te buty są boskie <3  Buty w kolorze tym samym co spodnie, spodnie oryginalne, koszulka oryginalna, włosy blond.

Drugiej nie mam, post był pisany na szybko, BARDZO Was przepraszam, jeżeli pisałam jakieś bzdury, ale kompletnie nie mam humoru. 



Wasza (tak na prawdę nikogo)



~~Guma


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz