środa, 18 marca 2015

,,To już jest koniec, już nie ma nic.''

Z tej strony... Guma. Zapomniana, ale jednak jest. Moja ,,przygoda'' na MSP dobiegła końca.
Co prawda gram zaledwie rok, ale poznałam tyle wspaniałych ludzi, tyle się nauczyłam... Gram teraz w TFM, jednak coś... zaczęło się walić... No to ten, pozostaję sama. Nie mam najlepszego humoru, chociaż... czemu? Nie wiem, w ogóle jestem jakaś smutna i nie chce mi się żyć. Były badania, mój wzrok nie jest w najlepszym stanie, już mi karzą iść do okulisty... A od czego to? Od komputera. Ostatnio w ogóle się ograniczam, ciężko mi się żyje, ale nie tylko mi...

To krótkie pożegnanie, MAM NADZIĘJĘ, że o mnie nie zapomnicie... Nie ma co marzyć, wszyscy zapomną.

PO RAZ OSTATNI...'
Guma

8 komentarzy:

  1. Nie!!!Ja to lomi kajti nazywam się sara(h dodawane do mojego imienia w j. ang.) jestem twoją największą fanką! nie możesz mnie zostawić! :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego się szczerze nie spodziewałam. :'D Ale dla mnie nie ma czegoś gorszego, niż okulary! >.<

      Usuń
  2. Rozumiem cię, ale szkoda, że odchodzisz :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że odchodzisz, ale zdrowie jest najważniejsze! Trzymaj się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  4. GUMA! NIE! NIE ODCHODŹ!!! TEN BLOG BEZ CIEBIE TO NE TO SAMO! NIEEEE!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro mi,że odchodzisz.Między innymi dzięki Tobie ten blog istnieje. Piszesz naprawdę świetne posty. Pamiętaj,zawsze możesz wrócić. Nie będę Cię wyrzucać z bloga.

    OdpowiedzUsuń