wtorek, 10 marca 2015

Kolejny post dzisiaj? Nowe arty Pixi i Zac'a!

Cześć kochani! To znowu ja Megan. Pixi Star i Zac Sky zrobili dzisiaj po dwa nowe artbooki! Oto i one:

Art #1
Ten artbook ma tytuł: Kto jest Twoim faworytem? Wow! Bardzo mi się podoba. Taka precyzja wykonania. I Pixi poprzebierana za Annę i Elzę. No jestem pod wrażeniem. Oczywiście większość komentarzy jest za Olafem :) Pixi naprawdę się postarała. Najbardziej z tego arta podpba mi się tło i oczywiście Olaf :D Art na tę chwilę ma (tylko jak na moderatora) 538 lovków! A Pixi zarobiła na nim jak zawsze 0 fame.


Art#2
W tym arcie Pixi jest poprzebierana za: Taylor Swift, Arianę Grande i Katy Perry. No rewelacji żadnej nie ma :) Ale podobieństwo jest powalające. Hmm... Zaraz, zaraz. Przecież Pixi nie ma żadnych z tych ciuchów! I do tego różne kolory skóry. Rozgryzłam to! Prawdopodobnie Pixi wstawiła tu inne movie, ale jakoś to zamieniła, aby było, że to ona (ktuś zrozumiał?). Art ma 618 lovków. Ich liczba ciągle rośnie :)

Teraz będą arty Zac'a:

Art#3
Tak. Odrazu widać, że to One Direction. Prawdopodobnie Zac użył tej samej sztuczki co Pixi. Art ogólnie mi się podoba. Szkoda tylko, że robią w artach takie znane wszystkim popowe gwiazdeczki, zamiast dać np. jakiś zapomniany zespół. Art ma 158 lovków! Wow! Malutko (jak na moderatora).

Art#4 (ostatni)
Wow! No to mnie powaliło :D Nie, nie lubię Minecrafta. Chciałam pochwalić dobrą grafikę, ale w tym wypadku raczej nie byłby to komplement :) Fajne. Arty Zac'a bardziej mi się podobają od artów Pixi. Art ma 267 lovków.


OK. Teraz taki mały bonusik w postaci miejsc dla artów ;)

Miejsce 1: Art Pixi- Kto jest Twoim faworytem?

Miejsce 2: Art Zac'a- MSP Craft

Miejsce 3: Art Zac'a'-Zgadnij zespół...

Miejsce 4: Art Pixi-Zgadnij kto...:)


Mam nadzieję, że post się podobał :)

Pozdrawiam cieplutko
#Megan


P.S.
Pamiętajcie o asku!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz