poniedziałek, 9 marca 2015

PIXI STAR! OŁ JE!

Hej.
Więc, powitam Was z niezmierną radością XD Pewnie się zastanawiacie, kto to jest Pixi Star. Otóż, na blogu piec-dziewczyn.blogspot.com wyczytałam, że na jakimś tam MSP (Ja znalazłam Pixi Star na Tureckim), gdy tworzymy konto pojawia się nam Pixi star! Mówi, że nazywa się Pixi Star i będzie mnie powiadamiać, jakby było coś nowego. Hmmm.. To znaczy, jak zalogowałam się pokazało mi się, to znaczy pokazała ona, to i powiedziała, że ma nadzieję, że fajnie bawię się na MSP, powiedziała o tym powiadamianiu, i dała prezenty. Mam screen:


 Więc, wygląda tak samo jak na Tureckim MSP. Bardzo dziwny jest jej profil:

Jak najbarziej popieram jej profil :3



Jej profil jest taki... Dziwny... Pewnie chłopakom pokazał się jej najlepszy przyjaciel, nijaki Zac Sky:


 No nie do końca mi się ten status podoba, bo ja jak jestem miła, to nikt tego nie widzi, ale cóż. PS: Nigdy nie widziałam takich oczu! :o



Tak, pisali mi rzeczy typu


Ok, no ok, ale dajcie spokój.



Ten post jest informacją, jeszcze tylko ciekawi mnie, co ta Pixi może mówić, chyba... Powiadamiać!


~~Guma


A ja biorę się za robienie nagłówka... Ech...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz