piątek, 30 stycznia 2015

Stylizacje. ♥

Witajcie kochani!
Przepraszam was, że ok. 2 dni nie pisałam, ale jestem chora i nie miałam czasu oraz pomysłu na posta. 

Dzisiaj przychodzę do was z 2 stylizacjami dla 2 użytkowniczek. ♥
Mam nadzieję, że się spodobają. :)

Użytkowniczka superbaby123456789

Przed:



















Po:





















Niestety użytkowniczka miała już od razu stworzone "komplety" z ubrań, ale dodałam wisiorek i inne włosy. :)


Użytkowniczka Dziunia12340:

Przed:




















Po:





















Mi szczerze podoba się ta stylizacja i jestem z niej zadowolona, ale nie jest perfekcyjna, bo jak kiedyś pisałam- nie jestem dobra w tworzeniu stylizacji, ale trening czyni mistrza. ♥


Mam nadzieję, że się podobało.
To tyle, 
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz