środa, 28 stycznia 2015

Nowość? Looks w ubraniach?

Cześć! Tu guma! Dziś, dokładnie przed nie całą minutą odkryłam coś bardzo ciekawego, a mianowicie, kiedy chciałam się przebrać, zauważyłam coś ciekawego:



Gdy kliknęłam na to, ukazało mi się takie cuś: 


Ciekawe. No, cóż. Muszę to zbadać, i już pędzę. 

Godzina 13:07



Kilka sekund później. XD



Jestem. Zbadałam wszystko, i już wiem. Gdy klikniemy na dany look, przebierzemy się w niego. Bardzo pomysłowe! Ciekawe ;) Jeszcze pokażę:



Post był krótki, ale nic, czasami takie muszą być. 


I... Teraz muszę się poskarżyć na pewną grę, a mianowicie na Transformice. >.< Zresetowali serwer i TFM nie działa już od kilku godzin. FOCH! 



Wasza 
                                                                                                            ~~Guma C: ♥♥♥♥  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz