poniedziałek, 26 stycznia 2015

Nonsensopedia- MSP.

Witajcie, kochani!
Nie liczyłam, że dzisiaj coś dla was jeszcze napiszę, bo choroba mnie zbiera, ale jakoś dałam radę i post jest. :)

Co to nonsensopedia? W sumie to podobna strona do wikipedi, ale tutaj bardziej wszystko napisane jest dla śmiechu.

Już ok. rok temu znalazłam artykuł o MSP, ale dzisiaj chciałam o tym wam napisać.
*Ten post nie ma na celu nikogo urazić*. 

*klik aby powiększyć*
Komuś naprawdę musiało się nudzić. W sumie muszę przyznać, że trochę mnie to rozbawiło. :D

*klik aby powiększyć*

*klik aby powiększyć*


Więcej możesz poczytać na *kliknij tutaj*

Moim zdaniem niektóre opisy są wzięte znikąd. Pokazałam wam tą stronę, dlatego, żebyście mogli poczytać, jak widzą inni MSP. Oczywiście są tam też artykuły, żeby się pośmiać, ale musimy przyjąć te rzeczy z dystansem. Artykuły o MSP na tej stronie były aktualizowane ostatnio 1 stycznia 2015, więc najprawdopodobniej nie będzie już ich, lub będą rzadko aktualizowane.

To tyle,
Do zobaczenia! :)


2 komentarze: