poniedziałek, 26 stycznia 2015

Nowa redaktorka!

Cześć! Jestem NOWĄ redaktorką! Nie umiem pisać postów powitalnych, zrobię tak po swojemu :)
Jestem Zosia. Wieku nie podam ;c Na MSP mam nick zosielek14 i obecnie wyglądam tak:

Mam 22 level. Mam także drugie konto, ale to nie ważne. Chcecie znać nick? Proszę bardzo. GumaTruskawkowaGuma. Heheszky, śmieszny. :) Może dla mnie. Będę tu pisać na różne tematy, bardzo chciałabym napisać trochę poradników, ponieważ znam wiele sztuczek. Myślę, że będę często pisać. Na komputerze jestem codziennie więc dla mnie to nie problem. Mam małe doświadczenie, ale w tym czasie dość dużo się dowiedziałam XD A, i mam pseudonim ,,Guma'' więc tak i będę się podpisywać. To tyle z ,,Powitalnego posta'' i widzimy się być może jeszcze dziś.


Wasza







~~Guma C: ♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz