poniedziałek, 26 stycznia 2015

Hackerzy?

Cześć wszystkim!

Wczoraj,przeglądając forum natknęłam się na jeden bardzo interesujący temat...dotyczył on hackerki,która pojawiła się w rankingu. Początkowo nie wierzyłam,ale jednak postanowiłam to sprawdzić. Za radą autorki tematu weszłam w Highscores, następnie zaznaczyłam w lewym,górnym rogu "SC" i odznaczyłam opcję "Wyświetlaj tylko te movie stars, które były niedawno zalogowane". Poniżej wstawiam screen tego,co zobaczyłam:


Jak widać na obrazku powyżej-na pierwszym miejscu jest użytkowniczka o nicku "Polska19111". Dziewczyna ma ponad 57 mln. zarobionych Starcoins! Postanowiłam przejrzeć jej profil:

Dziewczyna nie ma żadnych stworzonych filmów,artbooków i looków,więc skąd tyle Sc?
Ale to nie jedna taka osoba...
Przewinęłam kilka stron dalej i znalazłam mnóstwo takich użytkowników...
Większość z nich ma poziom nie większy niż 10 a mimo to mnóstwo zarobionych Starcoins. Przykładowo:

Jest ich dużo więcej...
Może to jakiś błąd? Wszystkie te osoby dawno się nie logowały...
A Wy co o tym myślicie?

Pozdrawiam,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz