piątek, 17 kwietnia 2015

Nie wiem jak to nazwać.

Tu Guma. Niby ,,odeszłam'', ale zadeklarowałam Silver, że czasami coś napiszę. Jak widać, blog ten jest już pusty. Nikt nie pisze, na chacie maksimum 2 osoby dziennie upominają się o posty... Załoga Silver się rozpadła, niestety. Bardzo mi tego wszystkiego szkoda... Też ostatnio dużo przeżywam. Zaczęłam grać w Transformice, dokładnie 27 stycznia tego roku. Gra spodobała mi się od razu, obecnie gram po kilka godzin dziennie...
Na MSP wchodzę rzadko, czasami się przebrać, zebrać SC... Jak już mówiłam w tym Transformice nie jest łatwo... w ogóle przez tę grę nauczyłam się przeklinać. XD Mniejsza z tym, po prostu moja przygoda na TFM się ZAKOŃCZYŁA. Serdecznie pozdrawiam nikogo, bo nikt tu nie wchodzi, i bardzo mi przykro. Jeżeli już to czytasz, to możesz być pewien, że jeszcze mnie tu zobaczysz.
 


~~Guma
*nie ma zjęcia* 

4 komentarze:

  1. Hey! Fajnie, że post się pojawił. Faktycznie... Ten blog został najwidoczniej porzucony. :( Naprawdę szkoda, bo uwielbiam go czytać. Czytam właśnie tego bloga i tego: http://cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com/ , lecz oba się rozpadają. Pa. Niech Wam się dobrze życie układa... ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff... A już myślałam, że już wogóle nie będziesz pisać postów i tyle, a tu... Nie opuściłaś nas! Moja ulubiona redaktorka :).
    ~MeliSsia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsi redaktorzy nie opuszczają czytelników ... Nawet w trudnych chwilach. =)
      Zgadzam się z Tobą! :-)

      Usuń
  3. bardzo się cieszę! uwielbiam waszego bloga dlatego mam nadzieję że będziesz pisać dużo postów -------Lomi kajti

    OdpowiedzUsuń