środa, 1 kwietnia 2015

KONIEC!

Hej! Tutaj Megan. Miałam zostać na blogu, ale nie sprawia mi to już żadnej radości. Szkoda mi Silver, bo powoli jej ekipa się rozpada. Odchodzę. Nie potrafie pisać czegoś, co ludzie puszczają mimo uszu, a jak już to są hejty (może nie na blogu, ale na priv). Na MSP zostaje. Na blogu nie. Moim głównym celem w życiu jest bycie szczęśliwą, a blog niestety mi to po części odbiera. Przepraszam tych, którzy czytali moje posty i tych dla których ich czytanie było miło spędzonym czasem. Dziękuję w szczególności Silver za przyjęcie do bloga. Tak mi teraz smutno, ale zostaje z tym co daje mi siłe. Czyli z: muzyką, youtuberami, przyjaciółmi i rodziną. Zaraz się rozpłacze. Mam nadzieję, że mnie zrozumieliście. Przez cały czas będę wierną czytelniczką bloga.


Przepraszam
Wasza na zawsze
#Megan

P.S.
To nie jest żart Prima Aprylisowy (czy jak to się pisze) :(

8 komentarzy:

  1. będzie mi brak tego bloga... wszystkie z was odchodzą, jest mi też bardzo żal silver z powodu wcześniej wyienionego :'(( wasza największa fanka lomi kajti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się. Możliwe, że kiedyś wrócę. I bardzo dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  2. Serio...? Szkoda... Silver będzie pewnie trochę zła, ale bardziej chyba smutna. Dopiero co Guma odeszła. Przemyśl to dobrze...
    ~Pozdrawiam martina19876 ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemyślałam to. Tak wiem, że dopiero co Guma odeszła, ale nie sprawia mi to już radości, a poza tym zaraz zaczne jeździć po szpitalach z powodu problemów zdrowotnych :(

      Usuń
    2. Współczuję, ale nie zazdroszczę... W każdym razie, TRZYMAJ SIĘ! ŻYCZĘ CI JAK NAJLEPIEJ!!! :*

      Usuń
  3. Przykro mi,że odchodzisz,ale rozumiem Twoją decyzję.
    Może będziesz chciała jeszcze wrócić.
    Dziękuję Ci za wszystko
    Silver

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję Tobie. Jesteś wspaniała. Może jak wreszcie wszystko się ułoży to wróce.

      Usuń